1 Ağustos 2010 Pazar

Breathtaking...

İzmir asansör, doyamıyorum buraya cidden! Akşamdan sabaha kadar orda öyle boş boş oturabilirim. Manzarası var ya... insanı İzmir'e öyle bir aşık ediyorki... ve ve veeee İzmir'in bu sıcak havalarında, öyleeee bir esiyorki burda resmen ifil ifill. Çok güzel bir grup canlı müzik çalıyor her akşam ve çaldıklarıda sanki benim itunes'e girmişler ne var ne yoksa bi köşeye yazıp akşamları sahneye çıktıklarında söylüyorlar.. :D Yemeklerine gelince, ilk gidişimde asansör kapısı açıldığında 'Ohaa bu ne güzellik, eniştecikk hesap senden :D' diye şakalaşmıştım ama menü geldiğinde şaştım resmen öyle güzel bir yer için çok normal fiyatlar biçilmiş, cheeseburger 5tl, bira 5-6tl vs. Yani bunu deme nedenim alıştık artik Türkiye'ye canlarım.. nerde manzara, fiyatlar tavanda. Adamlar resmen 'manzaramız var' diye her şeyi 3, 4 katına çıkartıyorlar... İzmirde yaşıyorum usta, kendi şehirimi görmeye bir kol bir bacakmı ödemem gerekiyor?
Neyse, mekkan a, yemek a, manzara a, servis+fiyatlar a

Herşey çok güzel 5/5 veriyorum. Resmen bayıldım - bekle beni asansör beni bunaltana kadar sendeyim! :D

Hiç yorum yok: